molovsson

i'm not a beauty queen i'm just beautiful me.

Publicerad 2011-05-23 16:41:48 i ,

hej,
snart är det ju sommarlov! :D
ni anar inte hur mkt jag har längtar till låååååååång ledighet :)
Eveline och Julia ni gör verkligen min dag, varje dag :')
garvar alltid med er tjejer!
ja, jag har inte mkt att säga.
har bögmatteprov på fredag -.-
och det skulle tydligen inte ens komma på betyget, var ens ha ett prov då? ;P
förstår mig inte på lärare ibland ..
nästa vecka ska vi iaf på bio med klassen och se hur många lingon finns det i världen, kmr nog bli trevligt :)
fyfan va skönt det är att snart gå ut 8an, sen är vi äldst i skolan! :D
men idag blir det ändå att plugga,,,,,
here comes some konfaläger bilder :)
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

moa anna olovsson, nittonhundranittiosex

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela