molovsson

yran första dagen

Publicerad 2011-07-29 11:05:10 i ,

sjukt lyckad kväll :)
först så gick jag , fia och evve in på själva området, jag hoppas ni antecnade det där :P
haha , sen gick vi och kollade på daniel adams ray , sjukt bra!
sen skulle vi möta julia :'D
vi kollade lite på daniel sen drog vi och kollade på september.. men sen orkade vi inte lyssna mer så vi drog till karusellerna och åkte virvelvinden :D
haha det var den enda jag tordes åka :)
för dom andra ville bara åka extreme fly och nån annan äckelkarusell så det ville inte jag :)
det var iaf kanonväder så det var ju niiiiice! :D
ska inte bli lika fint ikväll men ändå soligt :)
ja vi har mest gått runt och varit allmänt flumm typ hela kvällen, stannade till vid några artister vi tyckte var bra :)
jag hade bara tid att ta kort en gång och det var när september sjung :P
sen orkade jag inte.. :)
jag och min pro mobilkamra.. :P
haha det var dom enda bilderna från igår, ska bättra mig imorron.. kanske
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

moa anna olovsson, nittonhundranittiosex

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela