molovsson

midsommar update!

Publicerad 2012-06-23 12:39:06 i

en bild på mig och kusinen min i London
ja, vi började dagen som varje år med fem kamp. haha! alltid lika roligt, vi hade charader bland annat och jag fick ju såklart uppgiften att försöka förställa Justin Bieber, haha! ful kusin jag har! men det gick ju det med! sen så dansa vi runt midsommar stången, senare på kvällen åt vi skit gott grillat kött, yumyum! sen kollade vi på jag saknar dig, jag lipade inte denna gång. hehe! kan inte lipa två gånger åt en film jag redan sett, hiiihihii! storsjöcupen är ju snart, vilket betyder att östersund kommer bli invarderat av snygga norska killar! ihiiihi! c:
det blir storsjöbadet med evvis på söndag, blir väl att spana in norskisar då rååå! höhöh! byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

moa anna olovsson, nittonhundranittiosex

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela