molovsson

yraaan!

Publicerad 2012-07-28 14:48:46 i

riktig kul kväll igår! fast det sög att uggla och norlie & kkv var samtidigt, fast vi var nöjd att vi fick höra dansa aldrig nykter, kung i baren, tröjan du hatar och när jag går ner. fast jag missade där hänger jag min hatt... det gjorde mig sur... sen kollade vi lite på icona pop, skit bra! sen drog vi och kollade runt lite, gick och kollade på melissa horn och lite glasvegas. sen drog vi och kollade på maskinen, åh vad det spårade. kvävdes typ.. höhö! men fyfan vad grym dom äääär. idag ska vi se, kapten röd, winnerbäck, den svenska björnstammen, alina deskdfjsklfj, nause, rebecca och fiona, markus krunegård, osvosvosvosv..... känner att min röst har svikit mig, har as ont i halsen.. och mina fötter är helt jävla död. kommer bokstavligt talat vara död på söndag.... hehehehejdå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

moa anna olovsson, nittonhundranittiosex

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela