molovsson

skdfhkjdsdsgfhjdgfdshjdgs!

Publicerad 2012-07-02 18:27:09 i

ihihihihihihihi! omgomgomgomg! asså jag dör, den 22 april tänker jag iallafall bege mig till stockholm och kolla på världens bästa Justiiin :'''') åhåhåh, dom börjar sälja biljetter på fredag så jag tänker tamejfan köpa mig en biljett! åh herregud. har typ varit i extas i flera timmar nu. herrejävlar, det är på riktigt nu förfan! åhå! 
jaja, imorron drar ju storsjöcupen igång. drar på invigningen med amanda, sen kommer jag kolla lite fotboll också såklart. typ folk från klassen och min syster typ. jaja, jag håller iallafall på att spy. jag ska aldrig mer äta äckliga ohemgjorda cholkladbollar. blääää! nemen, hejdå! ojo, förresten har jag klippt mig idag. ingen stor skillnad dock, klippte bara bort det slitna och fyfan va skönt det är att inte ha slitet hår längre. :') 
HEJDÅ!
aaaah, juste igen! spanien, underbara spanien vann hela fucking em! givet som fan? YESSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

moa anna olovsson, nittonhundranittiosex

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela