molovsson

You making my dreams come trueee!

Publicerad 2012-08-08 16:36:34 i

är det bara jag som blir mega taggad av vissa låtar och bara börjar dansa runt i rummet som nån jävla tard? fast jag har sett att folk gjort det eftersom det står så på teenagerposts.. thihi, fyfan.. jag känner att jag måste handla kläder.. jag har inga kläder alls.. eller jo, fast ni fattar.. inget som man kan ha på sig pågrund av att dom har blivit tråkig och ful eller inte går ihop med andra kläder.. i stunder som såna önskar jag att jag var kille, typ bara slänga på mig en t-shirt och ett par jeans.. simpelt det måste vara. jag sitter och saknar min kära vän eveline.. har inte träffat henne sen yran, vilket är väldigt deprimerande eftersom i vanliga fall är vi bara borta ifrån varandra i en vecka.. och nu när hon har skaffat grabb blir det som om vi glider ifrån varandra osv, dock är jag hur glad som helst att hon har kille. men jag saknar ju också att umgås med henne hela tiden. haha jaja, saknar min bästavän iaf.. men nu ska jag kolla tumblr för jag är beroende... 
 
ja, vi är söt.. vi vet det! saknaaaar dig ditt mongo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

moa anna olovsson, nittonhundranittiosex

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela