molovsson

två veckor kvar!

Publicerad 2012-08-13 11:52:36 i

åh herre.. det är bara två veckor kvar! jag kan inte låta bli att längta, inte bara för att få börja gymnasiet utan för att ens vanliga liv kan börja. man har nått att göra iallafall, för nu på slutet av lovet blir det att man bara sitter inne och kollar massa serier och blir helt socilat handikappad tills skolan börjar igen. och så längtar jag till hösten, då är det lagom kallt ute också. typ lite mittimellan.. man kan också ha världens mysigaste kläder, typ stickat varje dag. åh, fast jag längtar mer tills vintern.. typ skoter, slalom och sånt.. åh... jaja, nu ska jag fixa mig för jag ser ut som nått jag vet inte vad.... höhö! hejdå!
  
woopwoop, jag har inte förändrats ett dugg på ett år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

moa anna olovsson, nittonhundranittiosex

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela