molovsson

goodmorning sunshine!

Publicerad 2012-08-09 12:31:14 i

hejsan! vaknade ungefär nu, ska dra mig ner och göra lite frukost.. mums, typ te och nån super god macka.. blev ju lite inspirerad av tumblr så jag tänker ge mig på nån sån god frukost. känner att jag inte gör så mycket av mitt liv.. folk åker typ ner till Stockholm, Göteborg och går på festival runt i landet.. själv är jag här i världens kanske ointressantaste (oj vilket jobbigt ord) by.. tänker fan flytta till London.. inte bara för att staden är hur mysig som helst utan att människorna är det. åh, hatar Sverige.. eller nej, nu tog jag i lite för mycket. Sverige är bra! höhö, åh vilket roligt och intressant inlägg osv.. hejdå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

moa anna olovsson, nittonhundranittiosex

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela