molovsson

drops of jupiter

Publicerad 2012-08-03 18:32:20 i

hallå, dessa dagar har varit riktigt lyckade. var med amanda, hade hela huset för oss själva i dessa två dagar. omg föräldra fritt, shit yolo! var på stan i finvädret, åkte hem kollade på en saw film för första gången.. ett misstag kan jag ju tycka.. haha! snuskfilm, visste att dom skulle vara super snuskiga.. men var tvungen att kolla och se hur hemsk den var. höhö! jaja, har nu bestämt att jag måste gå på bio inom en snar framtid. ska iaf se snabba cash 2, har man sett en del 1 av en film måste man se del 2 också tycker jag! sen är det ju paranormal activity 4 (!?) som jag också måste se, som sagt har man sett alla andra filmerna måste man fortsätta se dom tills det tar slut. wellwell, nu ska jag kolla tumblr och lyssna på musik. ja, jag har ett liv!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

moa anna olovsson, nittonhundranittiosex

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela