molovsson

23 dagar..

Publicerad 2012-04-15 16:05:24 i random,

dör, om 23 dagar drar jag iväg till london hhihihihihihihihhi! dör lite såhär.. färgade håret i går juu, blev ju vackert.. ser ut som det gjorde förut jag färgade det, ingen större skillnad så att säga.. men det blev fint. imorgon är det ju skola, och vi har bad..............................................inte kul. fast jag vet inte om jag ens kommer va med pga att jag är förskyld så inåt helskotta.. jaja, ska gå ner och knarka nässpray.. byebye!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-04-16 20:31:49

Måste säga att din header är as-snygg! ((:

Postat av: SIRI JAREBÄCK

Publicerad 2012-04-18 16:48:31

heej, vart har du fått bloggdesignen ifrån? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

moa anna olovsson, nittonhundranittiosex

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela