molovsson

härliga sommar!

Publicerad 2012-05-24 15:37:44 i random,

nu är det ju galet fint väder här i brunfloby! 28 plus grader har man inte sett på termometern på väldigt väldigt länge här uppe! åhåhå, känner verkligen sommarkänslan! och imorron blir det att vara bonde på muck kortet! nicenice! första gången vi kommer överens om saker och ting i klassen! igår var det ju komundans vilket var allmänt trevligt, dansade nog mest med kompisarna mina. blev dock uppbjuden men då orkade jag inte så jag tackade nej. hihihiii! då blev killen ledsen och gick c: nemen vi fick träffa andra som hade sökt estet som inriktning på gymnsatiet. jaa, och idag var de a-dag och so prov. det var ett jätte lätt prov så det kan ju kanske bli vg, hiiihii! mitt liv är bra just nu, känner att tiden bara rusar förbi.. :) snart är det ju sommarlov och allt, inte så långt kvar till storsjöcupen och yran. :DDD jag döööör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

moa anna olovsson, nittonhundranittiosex

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela