molovsson

jag dansar aldrig nykter!

Publicerad 2012-06-28 22:24:47 i

åhå, tittar på fotboll. ser visst ut som italien kommer vinna, fan va besviken jag är på fultyskarna! jaja, italien - spanien i final låter ju inte så dåligt. jaja, imorron ska jag vara med min bästis evve. och på lördag drar vi på stan. enligt mig så är tyskland sämst idag. om bara några dagar kommer det massa snygga norka killar, ihihi! det kommer ju bli trevligt. ha nått att kolla på när man är i stan osv. hihihiii! jaja, nu ska jag fortsätta titta på fotboll. heja italien dååå! byebye!

haha, början av åttan. småfisarr! om ni inte ser är det jag och evveeeee. som 13åringar båda två. HAHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

moa anna olovsson, nittonhundranittiosex

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela