molovsson

yranveckan tar sin början..

Publicerad 2012-07-25 18:26:45 i

wihoo! nu drar yran igång. mamma var och köpte billjet imorse och jag är redo för tre dagar med skoj. synd bara att det inte kommer bli riktigt som vi har planerat, men det kommer bli kul ändå! imorron drar jag, amanda och evve till klubbland, (ett slags föregrejs innan själva storsjöyran med artister osv) då kommer vi åka massa karuseller och kolla runt lite. vi fastnade för nått som hette silent disco som skulle vara där då, blir att kika vad det är. jaja, var med evve igår. vi åkte lite båt i finvädret och käkade ute med hennes familj, det var supertrevligt. sen åkte vi hem till henne bytte om och gick ut. gjorde inte så mycket bara babblade om massa, standard göra med bästavän typ. och idag smög sig solen fram också, tog tillfället i akt och solade mina bleka ben. gjorde ingen nytta eftersom solen gick i moln var tredje minut.. så nu sitter jag och kollar bloggar och facebook eftersom alla mina vänner inte kan vara med mig #föralltidensam , jaja. tänker tagga igång med lite yranlåtar. TJENAMORS!
 
charmigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

moa anna olovsson, nittonhundranittiosex

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela