molovsson

yran 2012

Publicerad 2012-07-29 19:33:52 i

underbara underbara yran! hade två helt underbara dagar! åh, hade hur kul som helst även fast det regnade hela kvällen/natten igår. stod längst fram på svenska björnstammen, det spårade.. fick en armbåge i magen, blev bortburen. fick panik för jag trodde att jag hade tappat bort amanda, men hon blev också bortburen. sen drog vi och såg på rebecca & fiona. kollade på kapten röd också, åhåhå! längtar tills nästa yra. tog inga bilder, får typ panik om jag ska ta kort när det är as mycke folk runt omkring mig. får ångest att jag ska bli puttad så jag tappar mobilen. jaja, hade hur kul som helst iaf! nu ska jag iaf dra ut och vara med amanda i finvädret! hejdå!
 
#happyhappyhappy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

moa anna olovsson, nittonhundranittiosex

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela