molovsson

tjena solen, det va fan inte igår!

Publicerad 2012-07-18 17:34:44 i

hej, har nyss kommit in från att ha pressat i solen ett tag. rätt så härligt att se solen här i norr igen! kommer inte sakna regnet, ett dugg! haha, dugg som i dugg regn. hahaha, åh där fick jag till den va? nej. men idag var jag på stan och solade solarium, rätt så efterblivet eftersom jag blev inte speciellt brun.. snacka om slöseri med pengar... helvete! sen drog vi till mcdonalds (tänker inte vara fjortis och säga donken och sånt) och käka lite. känner att jag behöver lägga på lite fett. är för äckligt smal och sånt.. kom på att min mage är skit brun, vilket gör mig lite frustrerad eftersom jag vill att mina ben ska vara brun.. för hur ofta visar man magen, jovisst i en magtröja men det är bara en liten del av magen ju.. snart är det ju yran, hur taggad är inte jag då?!?!?!?!??!?! åh, vad jag spårade med frågetecken och utroptecken. thihi! men jaja, tänker gå ner på affären och köpa jorbgubbar. mums! byebye!
 
åhåhåh, om ni undrar har jag en bikini på mig.. thiihih!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

moa anna olovsson, nittonhundranittiosex

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela