molovsson

storsjöcupen, dag ettt.

Publicerad 2012-07-03 10:59:55 i

jahaja, nu är det första dagen på storsjöcupen. det kommer ju bli trevligt, och så är det ju kanon väder idag! wihi! hallå, jag kom på en grej som får mig att bli ganska sur. asså först finns det folk som hackar på "tjocka" och nu så kommer det ju upp massa bilder där folk hackar på dom som är "spinkig". asså fattar inte folk att det inte är så kul för dom smala heller. det är lika svårt att gå upp i vikt för smala som det är för tjocka att gå ner. jag är själv rätt så smal. och det vet jag.men inte fan är jag fulare eller snyggare än någon annan för det. kan inte alla bara acceptera alla för den dom är? folk måste fan tänka innan dom laddar upp massa jävla bilder på facebook, tumblr osv..
tack&hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

moa anna olovsson, nittonhundranittiosex

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela