molovsson

rubrik saknas

Publicerad 2012-07-15 13:09:37 i

jamen hallå, jag tror jag håller mig till blogg.se faktiskt. vill inte ha blogspot, devote osv. dom är lite för komplicerade för min del. höhö! så jag är kvar här, kom på att jag har haft min blogg ett bra tag. sen 2009 nån gång. long time ago. har dock raderat alla efterblivna inlägg. tänker rensa lite till nu faktiskt, var ju lite små fjortis osv i mina inlägg när jag tittar tillbaka. osvosvosvosvosv........... åh, vad jag har fastat för det sjukt störande förkortningen. ska aldrig använda förkortningar längre. aldrig! nerå, det orkar jag inte. hah, kul inlägg yooo! jaja, i veckan drar jag och solar eftersom att östersund vägrar ge oss lite riktig sol. fuck regn! thihihi! hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

moa anna olovsson, nittonhundranittiosex

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela