molovsson

föralltid ensam

Publicerad 2012-07-17 18:48:29 i

fuck bloggpaus. orkar inte inte blogga. om man inte gör nått så blir det att man måste skriva i bloggen för man har ju förfan inget att göra. åh, det suger att inte ha nått att göra. evvis har iaf kommit hem! (y) (thihi, lärde mig nyss att den symbolen betyder tummenupp.. haha, tardig som jag är har jag levt i lögn och trott att det varit en röv) tänker träffa henne och vara med henne på torsdag, har inte träffat henne på as länge eftersom hon har varit hos sin pappa i norge och ungåtts med sin boyfriiiiend. jaja, denna dag var det bra väder. tog en promis ner till affrän med mor min. men när vi gick hem kom värsta skuren.. jävla skit sverige.. har ju inte varit kanon väder sen storsjöcupen ju. blir ju lite less.. jaja, nu tänker jag deppa i min ensamhet med lite musik.. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

moa anna olovsson, nittonhundranittiosex

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela