molovsson

plugg plugg plugg

Publicerad 2012-02-27 20:56:31 i random,

nu sitter jag och pluggar franska tills på torsdag, det är ju lite jätte segt! men det är bara att gilla läget som sagt! man får inget bra betyg genom att inte göra något.. så plugga gärnet ska jag göra dom här dagarna, så kommer förmodligen inte kunna blogga.. sorry alla få som läser min lilla blogg.. men usch! jag hatar min garderob just nu.. hatar att man har tonvis med kläder men ändå hittar man inget.. samma sak med mat, man har jätte mycket mat men man är för lat, höhö rimmade till det lite så fiffig som jag är, för att göra något.. HAHA, jag är lite smått random javet, men det är sån jag är.. hihihihi! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

moa anna olovsson, nittonhundranittiosex

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela