molovsson

satan i gatan

Publicerad 2011-05-24 19:31:32 i ,

jag sitter här och lyssnar på veronica maggio, underbar musik!
idag har jag demostrerat, man gjorde ju inte så mkt så det var ju soooft.. slapp dessutom 3 lektioner, sen gick jag på stan med Amanda och Julia, :)
Julia stack tidigt för hon skulle färga sitt hår så jag och Amanda gick runt på alla affärer men jag blev sur för att jag inte tog med pengar, så är det alltid man hittar bara snyggt när man är på stan utan pengar men när man väl har pengar så hittar man inte ett skit -.-
men nån gång den här veckan MÅSTE jag på stan och shoppa :P
gjorde en ny header men den sög för jag har inget riktigt bra bildredigeringsprogram så jag får väl skaffa ett bättre men det kostar ju så förjävla mkt.. :P
aja, nu ska jag fortsätta lyssna på musik.. btw så åskade det nyss :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

moa anna olovsson, nittonhundranittiosex

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela