molovsson

:D

Publicerad 2011-05-26 20:49:59 i ,

hell yeah!
ni anar inte hur glad jag är, okej så glad är jag väl inte, men seriöst jag har bra betyg i allt nu så jag behöver i princip inte vara orolig nått nu längre för jag har G i teknik i nu och det är så jäkla skööööööönt! :D
det ända som är kvar är matteprovet imorron men om jag får IG i det kmr jag tydligen inte få IG i betyget,, :P
fattar inte meningen med vrf man ens har provet då men? ;P
haha, imorron är det den nästsista normala skoldagen för mig :D
det är så jävla skönt tkr jag, och snart är det sommarlov :)
allt känns så himla bra just nu :D
sommarlovet kmr äga sönder, Evve kanske ska med mig och min familj till Sthlm :D :D :D :D
och så är det yran och då ska jag gå med alla mina underbara vänner :)
men nu ska jag umgås med min mor, hejdååå!
haha, jag var med på tv häromdagen (länken till sändningen är på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

moa anna olovsson, nittonhundranittiosex

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela