molovsson

fett med fint väder :D

Publicerad 2011-06-27 22:51:24 i ,

nu är det ÄNTLIGEN fint väder! :D
idag for jag och evve till stan och träffade sötjulia, saknat henne som fan!
sen köpte jag en bikini från cubus, as nöjd med mitt köp :)
och imorron blir det storsjöbadet med evve :D
jag är överdrivet glad nu jag :DDD
allt känns bara underbart just nu, hoppas hoppas hoppas att det här lovet kommer äga sönder!!!
och nästa vecka blir det att spela fotboll hela veckan ! :)
det är nämligen storsjöcupen! :)
och då kommer det sjukt många snygga norsk killar ;)
men jag är typ sömnig, men orkar inte sova.. :P
hela veckan ut ska det iaf vara finväder :D
då blir det att vara ute och försöka bli riktigt bruuuun!
haha men jag ska lyssna på musik nu så tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa

moa anna olovsson, nittonhundranittiosex

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela